جلسه مشترک هیأت اجرایی و هیأت نظارت بر انتخابات شهرستان راور برگزار شد - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۰ تیر - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ جلسه مشترک هیأت اجرایی و هیأت نظارت بر انتخابات شهرستان راور به ریاست رضا عباسی فرماندار و رئیس هیات اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان راور و با حضور محمودی رئیس هیئت نظارت شهرستان و کاربخش رئیس دادگستری و اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به منظور هماهنگی لازم جهت برگزاری باشکوه انتخابات تشکیل شد.

دکتر رضا عباسی در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهانش، بر ضرورت اتخاذ بسترها و تدابیر لازم برای حضور حداکثری مردم فهیم شهرستان در پای صندوق‌های رأی تاکید کرد و گفت: مدیران و مسئولان در راستای خدمتگزاری به مردم باید مؤلفه مهم امید افزایی و آگاهی بخشی در جامعه را مدنظر داشته و جهاد تبیین بر اساس منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه انتخابات ایران بر پایه مردمی است افزود: مردم یک بار دیگر با حضور در انتخابات ضمن ادای احترام به رئیس جمهور شهیدشان با آرمان‌های بلند امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای تجدید پیمان کرده و دشمنان کشور و انقلاب را مأیوس خواهند کرد.

رئیس هیات اجرایی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شهرستان راور گفت: با توجه به اینکه عوامل اجرایی آماده فعالیت در انتخابات هستند در همین راستا آمادگی کامل برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در راور را داریم.

وی یادآور شد: ما چهار راهبرد مهم رهبر معظم انقلاب برای مجریان انتخابات شامل سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت را به عنوان تکلیف اصلی خود می‌دانیم و برای آنها برنامه‌ریزی کردیم و سلامت و صیانت از انتخابات و آرای مردم را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده و مقدمات آن را فراهم کرده‌ایم و باید با رعایت بی‌طرفی و دقت لازم از آراء مردم صیانت کنیم چرا که رای مردم حق الناس است.

فرماندار راور ادامه داد: برای امنیت انتخابات اقدامات لازم انجام شده تا مردم شریف راور با مشارکت حداکثری در روز انتخابات برای انتخاب خود حضوری پرشور داشته باشند.

وی یادآور شد: روز ۲۲ خردادماه اسامی نامزدهای نهایی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری توسط وزارت کشور اعلام شد و ۱۵ روز بازه زمانی برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی تا روز ششم تیرماه در نظر گرفته و در نهایت انتخابات روز هشتم تیرماه با اخذ رای و حضور باشکوه و حماسی مردم برگزار خواهد شد.

سپس محمودی رئیس هیئت نظارت ضمن تقدیر و تشکر از روند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان و تعامل مناسب بین اجرا و نظارت و تمامی ارکان برگزاری به تحلیل و آسیب شناسی انتخابات قبلی پرداخت و اعلام کرد با برنامه‌ریزی جدید و رفع نواقص احتمالی انشاالله شاهد انتخاباتی باشکوه باشیم.

سپس اعضای هیئت اجرایی و نظارت بعد از بحث و تبادل نظر در خصوص شعب رای گیری و مسائل ذیربط و برنامه‌ریزی در این خصوص تصمیماتی اتخاذ کردند.

م جعفری
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false